14.1.14

Crtice iz Maršalove Ulice (26)

(Dramice iz Maršalove Ulice 1)


Šetalište uz obalu rijeke na sunčan januarski dan, PJESNIK gura TATU u škripavim kolicima i šute. Iznenada:

PJESNIK: Tata!

TATA: Kaži sine, znaš da meni možeš ... khm, sve ...

PJESNIK: Tata, ja sam ... p–

TATA: Peder!

PJESNIK: Pjesnik.

TATA: Ah! Sranje. Jesi siguran?

PJESNIK: Sigurno Tata. Mislim ... jesam, jesam.

TATA: Kako znaš?

PJESNIK: Jebiga, znam ...

TATA: Razmisli sine, da možda samo ne zamišljaš da si pjesnik ... a možda je sve to što ... opjevaš, napišeš – sranje? Gdje objavljuješ, ko ti je govorio da je dobro?

PJESNIK: Ne objavljujem. Pišem sebi, jebiga, znaš ... U stvari ne pišem ni sebi ...

TATA: Eh!

PJESNIK: A nemam pojma jel dobro ... dođe mi ovako kad hodam gradom, zastanem malo da gledam patke, vidim jedna se izmakla od ostalih, stala sa svrakom, gledaju se u oči, kljun do kljuna ... i bog zna šta kontaju tako sat vremena, šta im je, šta su ... Pa rijeka, pa nebo, pa vjetar i lišće, snijeg i dimnjaci i magla i smog, jebiga, nakuplja mi se tako svega pomalo, onda mi nekad dođe da moram da sjednem da to malo izbacim iz sebe, kao neka potreba, bude ti malo manje muka poslije, ko kad povratiš, ko kad ...

TATA: Sereš!

PJESNIK: Heh, pa jest, sve je to sranje, baš, kako god pogledaš i kolko god bilo dobro ili ne ... Al znaš kad nešto moraš, jebiga, štaćeš?

TATA: A žene?

PJESNIK: A?

TATA: Budel koja o ženama, sine, o Ženi, hehe?

PJESNIK: Bude, ima onih s očima ...

TATA: S očima! Hehe!

PJESNIK: S očima, s očima, nešto kriju kad gledaju ... pa ...

TATA: Pa ... te pecne leptirić u jajima / što mora da prodre u mrak? Hehe!

PJESNIK: Hehe, dobar dobar, mora, baš. A jebiga, znaš kad se nešto mora, štaćeš?

TATA: Znam! Znači nisi peder?

PJESNIK: Ma nisam, kakvi.

TATA: Jesi siguran, kako znaš? Vi pjesnici ste obično ...

PJESNIK: Znam Tata, ne sikiraj se, diže mi se samo na odrasle žene sa sisama i kukovima, i sve ... samo starije od šesnest!

TATA: Znači voliš sise i kukove? Uvijek sam mislio da si peder ...

PJESNIK: I noge Tata, kad su dobre noge može i bez sisa, nema veze. Al samo ženske!

TATA: Hehe, sto posto?

PJESNIK: Sto posto Tata.

TATA: Onda sam ponosan, jebiga ... Volim te sine, puno!

PJESNIK: I ja tebe Tata, puno!

3 komentara

sanjalombardo

Zanima me kako bi se priča završila da on nije p...
pesnik?

Anthony W. Mouse

I mene! :D

sanjalombardo

:D

Post a Comment