31.12.13

Smećarov Amsterdam Bejbi

Ima i smeća u Amsterdamu
i kad ga možda nikad ne vidiš
nigdje!

Ja sam vidio
da ga ima!

A Ti si ubila
Umjetnost!

Ne mogu da vjerujem
da si stvarno ubila Umjetnost
tako lako!

Ti si
zasadila živahnu žensku bebu
da Bog da da ti proklija
Aleksandar Veliki
ako Bog da
jer je tako jeftinije!

Ti si
izrešetala sve žalosne kerove u gradu
a čupave kučiće pobacala
u blender
da Bog da da ti se skroji
istinski moderna bunda
ako Bog da
jer je tako toplije!

Ti si
iščupala nosorogu rog
i naručila hiljadu slonovih kljova
da Bog da da ti se izrezbari
idealan namještaj
i samelje bogovski erotičan prah
ako Bog da
jer je tako erektičnije!

Ti si
naredila da ti se upeca kavijar iz jezera
dvadeset hiljada milja ispod Sjevernog pola
ako Bog da da ti konzerve nikad ne presuše
jer je tako ukusnije!

Ti si adolf hitler
Bejbi!

Samo
ostane
ostane smeće!

I ima ga
ima ga i u Amsterdamu
da znaš!

Sretna nova godina!



Bonus: Nešto malo sretan-brak!

2 komentara

Bejbi

Kupiš moje fazone, a ne plaćaš. Kakav si ti čovjek, bejbi? :P

Anthony W. Mouse

Pravi pjesnik, ozbiljan pisac, i veliki filozof, drago mi je! Zanima me samo Istina: nikad ne kupim ničije fazone od nikog, objesiću se rado ako bi se ispostavilo da nije tako. A koja si ti bejbi? :D

Post a Comment