15.7.13

Crtice iz Maršalove Ulice (21)

Spustio sam glavu i dobro se zagledao u ono što radim, gulio sam naljepnicu sa cijenom sa relativno kvalitetne knjige koju sam nedavno nabavio prilično jeftino na nekom štandu na jednom od onih sajmova na otvorenom na prometnim trgovima u gradu, kad je neko odjednom zavikao i nastala opšta pometnja: “Vidi Crnog, gledaj Crnog, jebo majku – živ!”, bio sam pred kraj guljenja i ipak sam izdržao da bez oštećenja odgulim sve, pa sam tek onda digao glavu da vidim, svi su vikali i mahali i skakali i plesali od sreće, ustao sam i pogledao u smjeru u kojem su pokazivali, lijevo, dvadesetak metara od nas, putem se šepurio ogroman bijeli mačak, kretao se prema nama dostojanstveno i herojski, sa stilom, sa dosta stila, korak po korak, pobjednički, herojski, ali blještavo bijel, bio je potpuno bijel i hodao je polako prema nama, i svi su pljeskali i pjevali i plesali i grlili se i poskakivali od sreće, samo sam ja stajao mirno i pitao se zašto ga zovu Crni, kad je bio tako potpuno bijel, smišljao sam razne teorije i mogućnosti dok se on kretao ujednačeno dostojanstveno prema meni, i ništa mi nije bilo jasno, vidio sam tek kad je prošao par metara dalje od mjesta sa kojeg smo ga gledali, odjednom se zaustavio, okrenuo glavu prema nama i digao rep, između nogu mu se pojavi par kraljevski apsolutno-crnih ping-pong loptica od muda, ekstaza u parku je konačno kulminirala u gromoglasne ovacije i aplauz, na trenutak mi se činilo kao da je čak i cimnuo lijevom obrvom dok je pozirao tako veličanstveno i upijao poglede i uzdahe i uzvike: “Bravo!”, koji su trajali i trajali i počeli da slabe tek kad je Crni u jednom trenutku konačno opet okrenuo glavu, spustio rep, i nastavio da hoda dostojanstveno i veličanstveno polako, tamo negdje, u istom pravcu, zamakao je za ugao kad su utihnuli zadnji zvižduci i uzvici: “Bravo!”, a onda se sve opet smirilo i svi su nastavili da hodaju tamo gdje su nekad i pošli, osim par starijih gospodina koji su krenuli u jednu stranu, pa nakon desetak metara stali, lupili se po čelu, okrenuli i odšetali u potpuno suprotnom pravcu.

0 komentara

Post a Comment